Markedsføring og synlighed er en svær størrelse i min virksomhed. Vi har ikke noget dedikeret budget til den del af vores koncepter, og vi satser i højere grad på, at vores produkt, service og omsorg for kunderne får os længere, og vi ligger langt det meste af indsatsen dér. Af samme årsag er det også kun småting, som vi benytter os af, når vi gerne vil være synlige. Naturligvis har vi en LinkedIn-profil, som bliver vedligeholdt fra tid til anden, ligesom vi også har genstande til at synliggøre os med, når vi er ude på messer, konferencer og udstillinger.
Og netop blandt disse genstande, som vi har med til eksempelvis messer, finder jeg altid vores beachflag frem, som du selv kan anskaffe dig via linket. Disse flag med synlige farver og logoer giver rigeligt med opmærksomhed og gør, at vores stand fylder lidt mere end den ellers ville. Flagene udfylder således vores krav til synliggørelse og opmærksomhed, og kan i virkeligheden anvendes til stort set alle arrangementer; både interne som eksterne forretningsmæssige og HR-mæssige ting. Men! Jeg har også krav til disse beachflag, som jeg har lærte at måtte stille.
Netop fordi beachflagene, og de andre forskellige ting, som vi altid har med til messer og lignende, er vores umiddelbart eneste måde at være synlige på, så stiller vi også nogle vigtige krav. Disse krav er til for at sikre, at vi fremstår professionelle, seriøse og ordenlige. Af krav har vi dermed blandt andet, at kvaliteten og udseendet – som ofte går hånd i hånd med sådanne trykvarer – er i top. Hvis ikke så ville vi fremstå som sjuskede og ligeglade, hvilket er noget, vi ikke har lyst til. Ligeledes vægter jeg købsprocessen højt, fordi jeg ikke vil bruge dyrebar tid på besværlige bestillinger og eventuelle returneringer.